D Vitamininde Çok Sayıda İlaç Zararlı Oluyor

D Vitamini eksikliği olanların çok sayıda ilaç kullanması yarardan çok zarar veriyor. Uzmanlar uyardı Çok Sayıda İlaç Zararlı Oluyor.

D vitamini eksikliği bulunan kişilerin düzenli olarak güneş ışınlarıyla kemiklerini güçlendirmesi gerekiyor. Bunun için de direkt olarak en doğal yöntemi kullanmaları son derece önemli hale geliyor. Gün içerisinde güneş ışınlarıyla karşılaşılmaksızın tamamen tüm vitaminlerin ilaçlardan temin edilmek istenmesi halinde, yeterli vitamine erişilmesi mümkün olmayacaktır.

D vitamini ilaçları çok fazla yan etkiye sahip ürünler olmamasına rağmen, çok sayıda ve yersiz şekilde kullanımlarında özellikle yan etkilerinin görülme ihtimalleri de artıyor. Vitamin haplarının büyük bir kısmı sadece yapay takviyeler olarak üretildiği için, doğal takviyelerin alınabilmesi amacıyla mutlaka bu vitaminlerin yer aldığı besinlerin tüketilmesi gerekiyor. Bu işlem D vitaminine geldiğinde ise en doğal ve etkili yöntem ise her gün en az 10 dakika güneşlenmek veya güneşli bir havada dışarıda yürümek olarak tanımlanıyor.

D Vitaminini Doğal Yolla Güneşten Alın

D Vitamini etkilerinin kemikler başta olmak üzere vücudun genelinde uzun vadede ortaya çıkabilmesi için özellikle güneşin yararlarının değerlendirilmesi gerekiyor. Ultraviyole ışınların deri altına nüfuz etmesini engelleyecek şekilde 30+ faktör güneş kremlerini açıkta olan cilde sürmek şarttır. Gün içerisinde çok yüksek sayıda vitamin kullanımı yerine, daha az ilacı takviye olarak kullanarak, daha uzun süre güneşte durmak son derece önemlidir.

Güneş Koruyucusu Kullanmayı Unutmayın

Güneşlenmeniz gerektiğine ve doktorlar tarafından size ayrıca güneş kremleri kullanmanız gerektiği ve gözlerinizi korumanız için gözlük takmanız gerektiğine dair açıklamalar yapılacaktır. Güneşlenme, güneş koruyucusu kullanıldığında olumsuz etkilenen bir süreç değildir.

Cildin zararlı ışınları filtreleyen bir malzeme olarak güneş kremine ihtiyaç duyması nedeniyle, vücudunuza zararlı ışınları almadan da D vitamini elde edebiliyorsunuz. 30 faktör güneş ışınları, gün içerisinde 10 dakika ika 1 saat arasında güneşte kalınacak olması durumunda yeterli olacaktır.

 

 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. AcceptRead More